
Het scootmobielseizoen is weer begonnen. We hebben een paar nieuwe uitgangspunten afgesproken:
- We rijden 1x per 2 weken
- Op vrijdagmiddag
- Vertrek om 13:30 uur vanaf 't Gasthoês
- We zijn om ca. 16:30 uur terug
- Lengte van de tocht is maximaal 25 km.
- We nemen zeker 2x pauze
- Zo weinig mogelijk zandpaden e.d.
- Communicatie verloopt via onze whatsapp-groep
- Alles draait om genieten en gezelligheid
- Deelname is gratis (ook voor niet-leden)
Zin om een keer mee te gaan? Neem dan contact op met Piet Berden 06 51450762