Het scootmobielseizoen is weer begonnen. We hebben een paar nieuwe uitgangspunten afgesproken:

  • We rijden 1x per 2 weken
  • Op vrijdagmiddag
  • Vertrek om 13:30 uur vanaf 't Gasthoês
  • We zijn om ca. 16:30 uur terug
  • Lengte van de tocht  is maximaal 25 km.
  • We nemen zeker 2x pauze
  • Zo weinig mogelijk zandpaden e.d.
  • Communicatie verloopt via onze whatsapp-groep
  • Alles draait om genieten en gezelligheid
  • Deelname is gratis (ook voor niet-leden)

Zin om een keer mee te gaan? Neem dan contact op met Piet Berden 06 51450762